Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тарутіна З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Корсак К. В. 
Засоби створення ноопедагогіки у ХХІ ст. [Електронний ресурс] / К. В. Корсак, З. Є. Тарутіна // Наукові праці МАУП. - 2013. - Вип. 1. - С. 211-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npmaup_2013_1_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тарутіна З. 
Значення природознавчої основи психолого-педагогічної складової сучасної вищої освіти [Електронний ресурс] / З. Тарутіна // Вища освіта України. - 2014. - № 1. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_1_14
Досліджено структурні та функціональні особливості діяльності мозку людини в онтогенезі. Наведено результати дослідження процесів мислення та пізнання на молекулярно-генетичному рівні. З’ясовано, що для вдосконалення мозку (мієлінізації мозку) визначальну роль відіграє тривалість та інтенсивність зовнішніх впливів, що вдосконалюють мозок. Узагальнено результати дослідження американських учених щодо оновлення клітин мозку (в дорослому віці), які можуть істотно впливати на функції та можливості мозку. Розглянуто методи дослідження мозкової активності, зокрема позитронно-емісійну томографію, за умов використання якої активні ділянки мозку можна виявити за допомогою біологічних молекул у крові. Виокремлено рефлекторну та рефлексивну сторони діяльності головного мозку. Исследованы структурные и функциональные особенности деятельности мозга человека в онтогенезе. Приведены результаты исследования процессов мышления и познания на молекулярно-генетическом уровне. Выяснено, что для совершенствования мозга (миелинизации мозга) определяющую роль играет продолжительность и интенсивность внешних воздействий, совершенствующих мозг. Обобщены результаты исследования американских ученых по обновлению клеток мозга (во взрослом возрасте), которые могут существенно влиять на функции и возможности нашего мозга. Рассмотрены методы исследования мозговой активности, в частности позитронно-эмиссионная томография, при использовании которой активные участки мозга можно выявить с помощью биологических молекул в крови. Выделены рефлекторная и рефлексивная стороны деятельности головного мозга.The results of the study of thought processes and knowledge at the molecular genetic level: it was found that to improve the brain (brain myelination) the crucial role played by the duration and intensity of the external factors that improve brain. The results of research by American scientists on cell renewal of the brain (as an adult) that can significantly affect the features and capabilities of our brain.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.632 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Тарутіна З. 
Підготовка професіоналів в умовах глобалізації, Інтернету і нової хвилі прогресу в точних науках [Електронний ресурс] / З. Тарутіна // Вища освіта України. - 2012. - № 2. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_2_9
Досліджено поняття „професіоналізм” і традиційні методи його формування у системах сучасної освіти. Наведено докази того, що новітні відкриття у дослідженні мозку успішно пояснюють існування сенситивних періодів, процеси професіоналізації мозку і розвитку його креативних здібностей під час проблемного навчання. Зроблено висновок, що слід активізувати проблемне викладання у старших класах школи і на молодших курсах ВНЗ та поєднати для старшокурсників навчання з науковою чи конструкторською роботою у сучасних науково-виробничих комплексах чи інших місцях праці.Исследовано понятие "профессионализм" и традиционные методы его формирования в системах современного образования. Приведены доказательства того, что новейшие открытия в исследовании мозга успешно объясняют существование сенситивных периодов, процессы профессионализации мозга и развития его креативных способностей в процессе проблемного обучения. Сделан вывод, что следует активизировать проблемное преподавание в старших классах школы и на младших курсах вузов и объединить для старшекурсников обучение с научной или конструкторской работой в современных научно-производственных комплексах или других местах работы.studied the concept of "professionalism" and the traditional methods of its formation in the systems of modern education. Presented evidence that the latest discoveries in brain research have successfully explain the existence of sensitive periods, the processes of professionalization of the brain and the development of his creative abilities in the process of problem-based learning. It is concluded that should strengthen the problematic teaching in high school and junior high schools and courses forundergraduates to combine training with scientific or engineering work in the modern scientific-industrial complexes or other places of work.
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.271 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Тарутіна З. 
Новітні досягнення у вивченні людини як засіб підвищення якості вищої освіти [Електронний ресурс] / З. Тарутіна // Вища освіта України. - 2013. - № 4. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2013_4_8
Розглянуто нові засоби підвищення якості вищої та середньої освіти за умов сучасності та найближчого майбутнього, зокрема досягнень нових природничих наук, які вивчають закони діяльності людського мозку, врахування видово-генетичних програм розвитку індивідуума. Проаналізовано механізми оптимізації процесів запам’ятовування. Зроблено порівняльний аналіз можливостей моделі комп’ютерного запам’ятовування та моделі пам’яті мозку окремого людського індивіду. Особливу увагу приділено використанню магнітно-резонансного методу дослідження кори та інших зон головного мозку. Обгрунтовано необхідність використання досягнень генетики, етології та нейробіології для модифікації навчально-виховного процесу.Рассмотрены новые средства повышения качества высшего и среднего образования в условиях современности и ближайшего будущего, в частности достижений новых естественных наук, изучающих законы деятельности человеческого мозга, учета видо-генетических программ развития индивидуума. Проанализированы механизмы оптимизации процессов запоминания. Сделан сравнительный анализ возможностей модели компьютерного запоминания и модели памяти мозга отдельного человеческого индивида. Особое внимание уделено использованию магнитно-резонансного метода исследования коры и других зон головного мозга. Обоснована необходимость использования достижений генетики, этологии и нейробиологии для модификации учебно-воспитательного процесса.It is pointed at the specificity of those problems which a modern higher education faces in the context of internet development and fast technological changes. A possible number of students is close to the limit and difficulties in providing heterogeneous students according to their skills with a qualitative education have increased. The necessity of using in higher education achievements of new sciences about a human being – genetics, ethology, neurobiology and others is proved. The examples are made and the use of other achievements in all exact sciences is offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.342 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського